מאמרים

שאלות חשובות בנושא מקלחונים והתשובות להן

שאלה: איך בוחרים מקלחון – השיקולים לבחירת מקלחון אופטימלי

תשובה: השיקולים בבחירת מקלחון, מעבר לשאלת העיצוב והטעם האישי בבחירת המקלחון, נוגעת למספר פרמטרים עיקריים אשר יש לתת עליהם את הדעת:

(א)   האם המקלחון המבוקש הינו מקלחון חזית (מקלחון בו כל הזכוכית מותקנות ב- 180 מעלות), או מקלחון פינתי (מקלחון בו מותקנות הזכוכיות ב- 90 מעלות).

התשובה לשאלה איננה רק שאלה עיצובית אלא נגזרת מנתוני השיפועים שעשה הרצף ברצפה.

(ב)   האובייקטים נמצאים בסמוך למקלחון. אם יש ברשותנו חלל רחצה פתוח ללא מגבלות, הרי שנוכל להציב מקלחון עם שתי כנפיים אשר יוכלו להיפתח פנימה והחוצה בנוחות,

אולם אם חדר הרחצה קטן ומשני צידי המקלחון יש ארון עם כיור רחצה ומצד שני יש ניצבת אסלה, אזי פתיחת דלתות המקלחון תהיה מוגבלת ולכן נשקול דגמים אחרים של מקלחון

כגון: מקלחון אקורדיון (או מקלחון הרמוניקה/גרמושקה, כפי שנוהגים לכנותו) או מקלחון הכולל 2 יחידות קבועות ו- 2 דלתות.

(ג)    הפרזול המועדף – פרופיל או צירים. לאחר בחירת הדגם הפונקציונלי המבוקש, יעמדו בפניכם שתי חלופות. כמעט וכל הדגמים יכולים להיות בשילוב פרופילים מאלומיניום או בשילוב צירים.

הפרזול של מיקלחוני ליאונרדו תוכנן, עוצב ויוצר באופן בלעדי בחברה. פרופילי האלומיניום בציפוי ניקל כרום מבריק ואיכותי עוטפים ציר נירוסטה איכותי אשר עמיד בפני שבר.

המנגנון של הפרופיל אינו “עולה-יורד” ובכך מאפשר פתיחה ואטימה מירביים.לצד פרופילי האלומיניום ניתן למצוא את מקלחוני הצירים, אשר נקרים מקלחונים במראה נקי וזאת משום שהפרזול המינימליסטי

שומר על הניקיון העיצובי של המוצר. גם כאן, ב"ליאונרדו" תוכלו להינות מצירי פליז איכותיים ומעוצבים אשר פותחו ועוצבו באופן בלעדי בליאונרדו.

היכנסו עכשיו לאתר האינטרנט של “ליאונרדו” והתרשמו ממגוון המקלחונים. באתר תוכלו למצוא קטגוריה של מקלחוני חזית ומקלחונים פינתיים, כאשר בכל קטגוריה תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות.

התקשרו אלינו 1-800-650-651 ויועצי ליאונרדו ישמחו לתת לכם המלצות למקלחון המומלץ בביתכם.

חזרה לרשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *