מאמרים

הום סטיילינג לחדרי אמבטיה

אין ספק כי חדרי אמבטיה הם בין החדרים הנעימים ביותר בבית, ולא בכדי. בחדרי האמבטיה אנו לרוב נחים או נרגעים אחרי יום ארוך, מאפשרים לעצמנו “לגנוב” מעט זמן אישי, המוקדש לנו בלבד. תכנון מוקפד של חדר האמבטיה, לרוב משפיע משמעותית על נראות החדר וייתן משקל כבד לאיכות החוויה בו. הדבר הינו חשוב מאוד היות ואנו מבלים זמן לא מועט בחדר זה. מסיבה זו, על חדרי האמבטיה להיות נעימים, מזמינים ומאובזרים היטב, כך שנוכל לנצל את השהות בהם באופן מקסימלי וליהנות מכל מה שיש להם להציע לנו. לפניכם כל מה שצריך לדעת על הום סטיילינג לחדרי אמבטיה.

מהו הום סטיילינג לחדרי אמבטיה?

הום סטיילינג לחדרי אמבטיה, הוא למעשה תחום נישתי בעולם העיצוב. המשמעות העיקרית של הום סטיילינג היא הוספת אביזרים לחדר האמבטיה, על מנת לשדרג את המראה שלו יחד עם זאת להפוך אותו לפרקטי יותר. ניתן לבצע הום סטיילינג לחדרי אמבטיה באמצעות מגוון של אמצעים ואביזרי אמבטיה שונים, וביניהם:

  • ארונות אמבטיה – הסגנון העיצובי של הארון הניצב בחדר האמבטיה, יכול להוסיף לחדר מראה ייחודי ומעניין.
  • ברזים לאמבטיה – כיום קיימים במגוון של סוגי ברזים, בסגנונות ובעיצובים משתנים, המאפשרים לשדרג את מראה חדר האמבטיה משמעותית.
  • מראות מעוצבות – כמו למשל מראות תלויות או מראות מקיר לקיר.
  • מקלחון – לרוב, חדר האמבטיה סובב סביב האמבטיה או המקלחון שבו. כיום קיימים מגוון של מקלחונים ייחודיים, אשר מאפשרים יצירת עיצוב מעניין ומרשים בחדר האמבטיה.

האם ניתן לעשות זאת לבד?

הום סטיילינג הוא תחום עיצוב, אותו לרוב לומדים במכללות או בבתי ספר ייעודיים לעיצוב. על אף שחוש עיצוב טוב יכול לסייע לכם מאוד בהום סטיילינג לחדר האמבטיה שלכם, אין ספק כי אם תחום זה מעניין אתכם, רצוי שתשקלו לימודי הום סטיילינג באחד ממוסדות הלימוד המציעים קורסים בתחום. לימודי הום סטיילינג לא רק יסייעו לכם עם חדר האמבטיה האישי שלכם, אלא יאפשרו לכם “להלביש” מגוון של חדרי אמבטיה שונים ולרכוש מקצוע רווחי בתחום מרתק.

חזרה לרשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *