מאמרים

אילו אביזרים חייבים להיות במטבח החדש שלכם

התשובה לשאלה שבכותרת נגזרת מהצרכים שעל המטבח למלא, הרצונות, ההעדפות, ההרגלים והציפיות שלכם. היות שבשנים האחרונות מיועד ומיוחד למטבח הביתי מעמד מרכזי, מכל בחינה שהיא, מושקעים משאבי תכנון, עיצוב והשקעה כספית בציודו, באבזורו בעיצובו ובהידורו. מכאן נובע גם הרצון להפוך את המטבח לאזור שימושי מזה ולאזור נוחות מזה. 

במטבח החדש שלכם ודאי תרצו לכלול כל מה שעשוי להקל, לשפר ולייעל את העבודה ולהנעים את השהייה בו. מטבח כזה מתוכנן בקפידה, כדי שיהיה ניתן להפיק את מלוא הפוטנציאל של המתחם. בחירה מושכלת של ציוד חיוני ואביזרים נלווים ומיקומם כך שלא יחסמו את המרכז, את מרחב המטבח, היא תנאי הכרחי להפיכתו למקום שנותן מענה למרב הדרישות.

מטבח יפה והרמוני

מטבחים מעוצבים הם מטבחים שקיימת בהם התאמה והרמוניה בין החומרים השונים המרכיבים את מכלול המטבח. חומרי גלם איכותיים ובטיחותיים, קשיחים ועמידים בפני חום, לחות ורטיבות, ניתנים להזזה, לשליפה נוחה ומאפשרים לעבוד במטבח בתחושה שהחלל לא סגור עליכם ולא חונק אתכם. 

במטבח מודרני בוודאי (או לכל הפחות- כצפוי) לא ניתן לוותר על אי במרכז, על ברזים יפים ומעוצבים (נשלפים) על ידיות מהודרות, על ארון זכוכית שבו ניתן למקם את הכלים ולקשט אותו, פח אשפה מהודר וטוחן אשפה המאפשר שמירה על ניקיון וסטריליות יחסיים גם בסביבה שכמעט בהגדרה מייצרת אשפה ולכלוך. 

מטבח רב תכליתי ורב ייעודי

מטבח המשמש גם לאירוח וגם כפינת עבודה ודאי יעוצב באופן שיהפוך אותו, גם מבחינת העיצוב והנראות וגם ואולי בעיקר מבחינת השימוש שבו והיותו אזור נוחות למטבח, אשר ניכרים בחזותו התכנון, המחשבה, העיצוב והגימור.

כאן תוכלו להתוודע אל המוצרים שייפו את המטבח שלכם ויאפשרו לכם לשוות לו את המראה והאווירה ששוררים בכל הבית המהודר. אביזרי פרזול איכותיים, בגימור ניקל מבריק, איכותיים ובטיחותיים בעלי כושר אטימה מרבי (במקלחונים), כלים סניטריים וברזים, כיסאות בר, ארונות זכוכית, שולחנות בגדלים שונים ועוד.

רובנו ככולנו פוקדים את  המטבח פעמים אחדות ביום, לרבות מי שאין להם כל קשר וכל נגיעה בהכנת המזון. לא פחות חשובה מבחירה מושכלת של אביזרים למטבח חשוב לתכנן בקפידה את מיקומם. לדוגמה: ודאי אין היגיון בהעמדת קומקום או מכשיר תמי 4 מאחורי המיקרוגל; ודאי לא נכון להעמיד את המקרר במקום שבו הוא יצמצם מאוד את מתחם המטבח. מכאן נובע ההכרח בתכנון מראש. 

האביזרים החיוניים עבורכם הם האביזרים הרצויים לכם

כאשר מדובר על אביזרים למטבח רצוי מאוד לייחד מחשבה על בחירה מושכלת של אביזרי פרזול, שהרי איש מאתנו לא רוצה להיווכח כי מגירה לא ניתנת לפתיחה ולסגירה חלקה בגלל מסילה עקומה ופגומה, ידית רופפת, ברז דולף, העדר מקום לתלות עליו מגבת וכלי עבודה שונים ועוד. לא בכדי נאמר ונכתב- סוף מעשה במחשבה תחילה.

חזרה לרשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *