מאמרים

הטרנדים החמים של עולם האמבטיות

עולם האמבטיות עובר תהפוכות באופן תדיר, אך יחד עם זאת, שומר על כמה כללים בסיסיים, כאשר הבולטים שבהם הם אסתטיות, פונקציונאליות ופרקטיות. על אף שטרנדים חדשים לעולם האמבטיות צצים כפטריות לאחר הגשם בכל מספר חודשים, ישנם בכל זאת מספר טרנדים ייחודיים ועל-זמניים, המאפשרים לנו ליהנות מחדר אמבטיה יפהפה ומעוצב בעלות מינימלית. לפניכם כמה מהבולטים שבהם.

סולם מגבות לאמבטיה

סולם מגבות לאמבטיה הוא אחד מהטרנדים החמים ביותר לחדרי האמבטיה, בעיקר תודות לעובדה שהוא משלב בין אסתטיות לפרקטיות. מדובר, למעשה, במדפים דמויי סולם, אשר עשויים בדרך כלל עץ. סולם מגבות לאמבטיה יכול לעמוד על הרצפה באופן עצמאי, או לחילופין, להישען על אחד מקירות חדר האמבטיה ולהעניק לחדר כולו מראה שיקי וייחודי, אך יחד עם זאת – פשוט ולא מתאמץ.

ארונות אמבטיה כפריים

בעוד שהעולם ממשיך להתקדם בכל הנוגע לטכנולוגיה, עולם העיצוב דווקא חוזר מעט אחורה, לימים נוסטלגיים ו"חמימים" יותר. אחד מהטרנדים החזקים ביותר בעולם האמבטיות, הוא ארונות לאמבטיה בעיצוב כפרי, אשר מעניקים לחדר מראה ותחושה של ביתיות, חמימות ומעין חזרה לשורשים. על אף שארונות האמבטיה עשויים לרוב עץ, ניתן לרכוש אותם במגוון של צבעים ועיצובים שונים – עניין המאפשר להתאים אותם בקלות לכל חדר אמבטיה ולכל עיצוב.

מקלחונים

אין ספק כי כשהעניין נוגע לעיצוב, האסתטיות משחקת תפקיד משמעותי ומרכזי בכל הנוגע לעולם האמבטיות ובכלל. עם זאת, בשנים האחרונות, נראה כי עולם העיצוב נותן דגש מיוחד גם על פרקטיות ועל פונקציונאליות. מקלחונים, על כל סוגיהם, משמשים כאמצעי פרקטי ביותר לחדר האמבטיה, ומאפשרים לנו לחסוך לא רק במקום, אלא גם במים ובזמן. כיום ניתן למצוא מגוון של סוגי מקלחונים לחדר האמבטיה: החל ממקלחונים פינתיים פשוטים ועד למקלחונים חזיתיים או מעוצבים.

אביזרי אמבטיה

אביזרים לאמבטיה מאפשרים לנו לשדרג משמעותית את מראה חדר האמבטיה בהוצאה מינימלית. בין האביזרים הבולטים ביותר לחדר האמבטיה כיום, ניתן למצוא את הבאים:

  • ספסל עץ – ספסל העשוי עץ, ומכיל לעיתים מדף. הספסל משמש הן כפריט ריהוט והן כפריט דקורטיבי, ומשתלב באופן נהדר עם חדרי אמבטיה בכל סגנון עיצובי – כפרי, רטרו ואף מודרני.
  • מראה מגדילה תלויה – מראה מגדילה המחוברת למעין ציר, המאפשר “להדביק” אותה לקיר, או לחילופין – למשוך אותה ממנו.
  • מחזיק לנייר טואלט – מחזיק לנייר טואלט לרוב יגיע בדמות מוט קטן ומעוצב המעוגן לקיר. מדובר באחד הפריטים הפרקטיים והיפים ביותר שניתן לשלב בחדר האמבטיה, בעלות נמוכה במיוחד.

מראה מקיר לקיר

אין ספק כי אחד הפריטים השימושיים ביותר בחדר האמבטיה, הוא מראה לאמבטיה. התקנת מראה גדולה ללא מסגרת, כזו המגיעה מקיר אחד לקיר השני, לרוב יוצרת תחושה של חדר אמבטיה גדול ומרשים יותר, ומאפשרת לנו ליהנות ממראה יוקרתי, אך עם זאת מינימליסטי. התוצאה המתקבלת היא עיצוב אלגנטי ומעודן, המחמיא לכל חדר אמבטיה.

חזרה לרשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *