מאמרים

מקלחונים ברמת השרון

אם גם אתם מחפשים מקלחונים ברמת השרון, חברת ליאונרדו מתכבדת להציג בפניכם את מקלחוני ליאונרדו, מותג הזכוכית והמקלחונים הוותיק, אשר התקין וממשיך להתקין מקלחונים איכותיים ומוצרי זכוכית בפרויקטים רבים ברחבי הארץ ומציע כעת מקלחונים במבצע באזור רמת השרון והסביבה. המקלחונים מוצעים ישירות מהיצרן לצרכן.

במרחק של כחצי שעה מרמת השרון, תוכלו להתרשם מאולם תצוגה רחב ידיים של חברת “ליאונרדו” הנמצא באזור התעשייה בחולון. אולם התצוגה ממוקם בסמיכות למפעל החברה, ומציג לקהל לקוחות החברה מגוון רחב של מקלחונים ופתרונות בזכוכית.

באולם התצוגה של חברת ליאונרדו בחולון, תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי זכוכית וכן מדגמי מקלחונים, לרבות מקלחוני חזית, מקלחונים פינתייםאמבטיונים ועוד מגוון רחב של מוצרי החברה, מיוצרים בהתאמה אישית לדרישות הלקוח ולנתוני השטח.

צוות המכירות ישמח לסייע לכם במציאת המקלחון המתאים עבורכם. מומלץ להגיע עם מידות או תוכניות של חדר הרחצה על מנת שנוכל להעניק לכם ייעוץ מיטבי.

מודד מקצועי מטעם ליאונרדו יגיע לביתכם, ללא התחייבות במטרה להתאים את המוצר המתאים והאיכותי עבורכם. ליאונרדו מייצרת מזה שנים רבות מקלחונים איכותיים, המשלבים פרזול ייחודי ואיכותי, זכוכית מחוסמת ותקנית.

הנכם מוזמנים להתרשם מקטלוג המקלחונים ומתיק העבודות של חברתנו וכן להיעזר בנציגי המכירות שיוכלו לסייע לכם במרחק שיחת טלפון (1-700-650-651) בקבלת המלצה על המקלחון המתאים.

לקוחות רבים יוכלו להעיד כי, מקלחונים קונים בחברה גדולה אשר תוכל לספק לכם שירות ותמיכה גם שנים לאחר רכישת המוצר. בליאונרדו תוכלו למצוא חלקי חילוף למקלחוני החבר וכן אביזרים נלויים, אשר יוכלו לסייע לכם בשמירה על מקלחון איכותי וטוב לאורך זמן.

בחברת ליאונרדו ביהוד תוכלו למצוא גם דלתות זכוכית, ויטרינות מזכוכית, ועוד מגוון מוצרי זכוכית איכותיים מבית ליאונרדו.

חברת ליאונרדו מציעה מקלחונים ומוצרי זכוכית לתושבי הוד השרון והסביבה במחירים מיוחדים ישירות מהיצרן לצרכן.

לצד מוצרי הזכוכית של החברה תוכלו להתרשם מקו ארונות האמבטיה החדש של ליאונרדו, המציע נגרות לחדר הרחצה בהתאמה אישית.

בואו לבקר אותנו עוד היום, רחוב הלהב 15 חולון או באתר האינטרנט www.leonardo.co.il ותתרשמו מאיכות ושירות שלא הכרתם.

חזרה לרשימה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *